پیشینه نظری و فصل دوم بازاریابی دهان به دهان

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

بخشی از متن پیشینه نظری و فصل دوم بازاریابی دهان به دهان :

دید کلی :
این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی دهان به دهان را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد.


توضیحات کامل :

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری بازاریابی دهان به دهان عنوان این پژوهش می باشد که در ان به مبانی نظری و پیشینه تحقیق می پردازیم. 

 

 


فعالیتی که در آن مصرف کننده اطلاعات بازاریابی مربوط به محصولات و خدمات را به مصرف کننده دیگری منتقل می کند” و یا ” تلاش سازمان در جهت تشویق, تسهیل و گسترش ارتباطات بازاریابی در میان مصرف کنندگان “. (کاتلر, 1385) تنها نوع بازاریابی که بر پایه ی تفکر واقعی مشتری نسبت به برند شرکت شما باشد بازاریابی دهان به دهان است, این بازاریابی صادقانه تر و شریف تر از انواع دیگر بازاریابی است , در حقیقت تلاش برای راضی کردن مردم از طریق برآوردن نیاز هایشان به منظور اینکه تجربه هایشان را با خانواده, دوستان و جامعه در میان بگذارند فلسفه ی وجودی این نوع بازاریابی است .

 

 

شرکت ها باید  درجهت خشنود ساختن مردم تلاش کنند تا افراد تجربه ی خشنودی خود را با دیگران در میان بگذارند. (استیو اولیری,1392  ).مصرف کننده به منظور خرید یک محصول یا خدمت, مجموعه اقداماتی را تحت عنوان فرآیند تصمیم گیری مصرف کننده انجام می دهد. او پس از تشخیص نیاز خود, به جمع آوری اطلاعات می پردازد و بر اساس این اطلاعات گزینه های خرید را ارزیابی کرده و اقدام به تصمیم گیر ی می نماید.(سین ودیگران,2005 ). 

 

 


یکی از پژوهش های صورت گرفته توسط محمد رضا جلیلوند و ابولقاسم ابراهیمی  ( 1390 ) که در دانشگاه تهران  به عنوان پایان نامه تأثیر ارتباطات دهان به دهان بر خرید خودروهای داخلی مطالعه ی موردی خودروی سمند شرکت ایران خودرو است که در آن تبلیغات و ارتباط دهان به دهان را در خرید خودروهای داخلی  موثر دانسته و بر وجود آن تاکید شده است . 

 

 

 

 

 

 

 

پیشینه نظری و فصل دوم بازاریابی دهان به دهان
فهرست مطالب

تعریف نظری بازاریابی دهان به دهان

تعریف عملیاتی بازاریابی دهان به دهان

فصل دوم چارچوب نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی دهان به دهان

2-2-بخش اول: (تعریف بازاریابی و بازاریابی نوین)    18
2ـ3ـ بازاریابی چیست ؟    18
2ـ4ـ بازاریابی نوین :    21


2ـ5ـ بخش دوم: ( تبلیغات شفاهی , بازاریابی دهان به دهان  )    25
2-5-1- اهمیت تبلیغات شفاهی:    30
2-5-2- مدیریت تبلیغات شفاهی:    33
2-5-3-  بازاریابی دهان به دهان قوی تر از گذشته:    37
2-5-4- بازار یابی دهان به دهان یک منبع اسرار آمیز , نا مریی و غیر واقعی است:    39
2-5-5- سطوح بازار یابی دهان به دهان:    40
2-5-6- روش های اجرایی بازاریابی دهان به دهان:    44
2-5-7- بازار یابی ویروسی:    53
2-5-8-چگونگی عملکرد سیستم بازاریابی ویروسی:    55
2-5-9- دوره ی بازار یابی ویروسی:    56
2-5-10- فواید بازار یابی ویروسی:    56
2-5-11- انواع مبارزات ویروس:    57
2-5-12- موانع برسرراه بازاریابی ویروسی:    58
2-5-13- شش عنصر اثر بخش بازاریابی ویروسی:    59
2-5-14- نقش نیروی انسانی در بازاریابی ویروسی:    60
2-5-15- مشکلات بازار یابی ویروسی:    60

یشینه تحقیقاتی 
پیشینه داخلی
پیشینه خارجی 

منابع و مآخذ
منابع فارسی    
منابع انگلیسی

لینک کمکی